Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
08.02.2009 17:09 -
ИРАЦИОНАЛНИЯТ УЖАС И ПОЛЗАТА ОТ НЕГО
ПО ИГОТО 9.2-09
АЛЕКСАНДЪР СЕКУЛОВ
Все повече скептични наблюдатели имат усещане, че темата със световната финансова криза се използва от медиите като бухалка за ежедневен превантивен терор над населението. Причината? Отклоняване на вниманието от факта, че правителството не може, а вече и не иска да управлява . Внушаването за извънредност на ситуацията, на извънмерен страх, на ирационален ужас от идващото има за цел да свали известна част от отговорността преди изборите. От друга страна, подобна медийна стратегия цели да откаже лабилните части на електората, да му внуши, че избор и алтернатива няма, чу злото е навсякъде и най-доброто поведение етърпението и снишаването. Тази национална медийна манипулация е пряк резултат от сериозното окрупняване на медийния пазар в последните 4 години.
АЛЕКСАНДЪР СЕКУЛОВ
Все повече скептични наблюдатели имат усещане, че темата със световната финансова криза се използва от медиите като бухалка за ежедневен превантивен терор над населението. Причината? Отклоняване на вниманието от факта, че правителството не може, а вече и не иска да управлява . Внушаването за извънредност на ситуацията, на извънмерен страх, на ирационален ужас от идващото има за цел да свали известна част от отговорността преди изборите. От друга страна, подобна медийна стратегия цели да откаже лабилните части на електората, да му внуши, че избор и алтернатива няма, чу злото е навсякъде и най-доброто поведение етърпението и снишаването. Тази национална медийна манипулация е пряк резултат от сериозното окрупняване на медийния пазар в последните 4 години.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
Блогрол